onarossinyol.blogspot.com

El blog de l'Ona

El blog de l'Ona. Domingo, 26 de agosto de 2012. Com us deia a l'entrada anterior, les vacances d'aquest estiu no s'acaben amb el viatge a Béjar. El dia 17 d'Agost pujavem al cotxe i marxavem a Asturias, fent parada per dinar a Leon. On vam comprar la típica figureta leonesa a davant de la catedral. l'Spiderman :-P) i atravessant el divertidíssim Puerto de Pajares amb mil tunels llarguíssims on els pares i jo cridavem a la vegada. Al dia següent vam anar a veure Santa Maria del Naranco. I al vespre vam t...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of onarossinyol.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
platja o muntanya,asturias,a oviedo,el diumenge,i tazones,dilluns,dimarts,dimecres,el dijous,el divendres,menjant pintxos,publicat per,no hay comentarios,etiquetas vacances,a logroño,etiquetas béjar,dani,ruben,vacances,fins aviat martina,etiquetas dani
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

El blog de l'Ona | onarossinyol.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

El blog de l'Ona: Manrusionica 2012

El blog de l'Ona. Sábado, 30 de junio de 2012. Dissabte passat vam anar a Manresa perquè hi havia el Manrusionica. El tiet Dani feia d'organitzador i ens havia dit que no ens podiem perdre el Manrusionica Xics! Al arrivar, quina sorpresa! El tiet Ruben feia música a dalt d'un escenari. La mare volia ballar amb mi però em feia una mica de vergonya. així que vam marxar de seguida cap al Kursal on una amiga dels tiets em va pintar la cara de papallona :-). Publicar un comentario en la entrada.

El blog de l'Ona: julio 2010

El blog de l'Ona. Sábado, 24 de julio de 2010. Fem barbacoa a Calella. Avui hem anat a Calella a visitar els cosins i fer una barbacoa. Al dinar he jugat amb la Sara i la Raquel. A la tarda, tot i estar molt núvol, hem anat a fer un banyet. L'aigua era freda i hi havia onades, però com anava amb el pare no m'ha fet cap por. La mare no s'ha volgut banyar així que jo he cridat una onada molt gran que l'ha pillat per sorpresa i ha acavat ben xopa :-). Sábado, 17 de julio de 2010. De casa rural amb la colla.

El blog de l'Ona: agosto 2012

El blog de l'Ona: El cosinet Marco (i vacances a Béjar)

El blog de l'Ona. Viernes, 17 de agosto de 2012. El cosinet Marco (i vacances a Béjar). Ja he tornat de les vacances! Amb moltes experiències noves i xapurrejant una mica de castellà: cubo, cama, yo quiero, es mio, on vamos? Caball-o, nit-o. (he descobert que és ben fàcil, si li poses una 'o' al final de la paraula en català ja en tens una de castellana! Vam descobrir un parc que s'hi estava molt bé al costat del riu. I vam fer el clàssic tapeo al carrer Laurel. Al dia següent vam tirar cap a Salamanca.

El blog de l'Ona: Platja o muntanya? Asturias!!!

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 14 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

OTHER SITES

onaroriginals.blogspot.com onaroriginals.blogspot.com

Onar Originals

Zoeken in deze blog. Zaterdag 15 augustus 2015. Afgelopen week de jaarlijkse traditie met de straffe madammen. De voormalige kapel op het eerste verdiep werd bezet door de mensen. Én de blokjes van Symposion. De blokjes kregen allemaal een kleurrijke ondergrond. Later worden ze nog voorzien van een mooie tekst in kalligrafie en zijn ze klaar om naar. Tussendoor éven de fiets op om Brugge te verkennen. En binnen te springen in 'n boekhandel (of twee, drie). N ijsje te eten and 'n winkeltje te bezoeken.

El blog de l'Ona

onaroundtheworld.wordpress.com onaroundtheworld.wordpress.com

onaroundtheworld | Just another WordPress.com site

Just another WordPress.com site. May 5, 2011. Pharmacity se parece mucho a SAN FRANCISCO! Http:/ www.youtube.com/user/TheSacarina#p/a/u/0/I9uCptUq5xU. May 5, 2011. May 5, 2011. May 5, 2011. May 5, 2011. May 5, 2011. May 4, 2011. Create a free website or blog at WordPress.com. Back to the top. Create a free website or blog at WordPress.com.

onaroy.com onaroy.com

ออนอร่อย ร้านข้าวแกงเพื่อสังคม Oon IT Valley

Call us now :. ร านข าวแกงเพ อส งคม Oon IT Valley -. ย นด ต อนร บ. ออนอร อย ร านข าวแกงเน นค ณภาพท ได มาตรฐานระด บสากล สด สะอาด ปลอดภ ย บร การรวดเร ว ได ค ณค าทางโภชนาการอย างเต มเป ยมแต ราคาถ ก ผ บร โภคได ร บสารอาหารแบบครบถ วน ด ต อส ขภาพและประหย ดค าใช จ าย และได ส ดบรรยากาศธรรมชาต ใต ร มไม เย นๆ ช มช น โอบล อมไปด วยท งนาและภ เขา ท ศน ยภาพด เย ยม อาหารรสชาต ด อร อยถ กปาก บรรยากาศถ กใจ ประท บใจไม ร ล ม. ค ณได ส ขภาพท ด กล บไป เราได ความส ขกล บมา ". หย บใส ตะกร า. ต มจ ดเต าห. ต มจ ดเต าห. หย บใส ตะกร า.

onarozmysla.blox.pl onarozmysla.blox.pl

...Rozum vs Serce...

Czy nowy, który się tak . Dodaj blog do ulubionych. Ojj życie, życie. Środa, 02 stycznia 2008. Zjebałam go doszczętnie, maksymalnie… wyładowałam się jak tylko mogłam. Z początku spokojnie, dałam mu do zrozumienia jak mnie potraktował, że mi źle z tym, że nigdy tak się nikt nie zachował wobec mojej osoby, że nie zasłużyłam sobie na to. A później pokazałam na co mnie stać, wsadzając szpilki, gdzie tylko mogłam… samiec jeden przeklęty! Jeju Serce… co się z Tobą dzieje? A co ma się dziać? Teraz, to odwalił t...