karbonske.blogspot.com

Karbonske

Torek, 15. avgust 2017. Kamniške, brunch in planota v Julijcih. Pred leti sem jo obiskal, a sem sicer imenovano kot mrzlo označil za vročo. Navkljub drugemu petkovemu jutru v juniju (ob 5:30), je 5° celzija na Jezerski kočni pravilo, da neke posebne vročine navkljub jasnemu nebu ne bo. Želja po obisku te gore sicer ni povsem jasna, je pa res, da tam gor že dolgo nisem bil. na Mrzli gori seveda. Izhodišče in pot proti gori ni nič novega, saj sem vam jo že opisal točno tu. Posedam ali se spuščam. Gore mi p...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of karbonske.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
karbonske,petkov branč,črna prst,avtor,marko kokelj,ni komentarjev,blogthis,storžič,ledinski vrh,smer,suvereno,prišel peš,ostale fotografije,gospod razor,pogačnikovega doma,foto razor,bila je osamljena,pričetek plezalne poti,vrh babe,panarama,domov,avgust
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

Karbonske | karbonske.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

Karbonske: julij 2012

Četrtek, 19. julij 2012. Šel na Mrzlo, pa mi je bilo vroče. Tokrat sva se povzpela po Slovenski poti namesto skozi Žrelo. Sama pot do koče ni preveč zahtevna, do Slovenske poti, kjer so nam pomoč klini ter pletenica - zajla. Seveda sva si na tem mestu oba namestila samovarovalni komplet ter čelado. Ali se to res potrebuje na tem delu pa je stvar posameznika, midva sva, če ne drugega, povadila vpenjanje. Skuta, Dolgi hrbet, ledenik pod Skuto. Ravno pred odcepom za Mrzlo goro sva srečala šest planincev, od...

Karbonske: september 2011

Ponedeljek, 19. september 2011. Zakaj bi Štruco, če imamo Skuto. Odločitev, da se mi tokrat v hribih pridruži Matej je verjetno bila posledica tega, da sem dovolj dolgo utrujal. No tega seveda ne bo priznal, sam pa vem, da sem bil že malce tečen :) . Pustimo podrobnosti, tako smo se v petek odločili, da bo 17. september res idealen dan za Skuto (2532 m). Zakaj množina? Matej je povabil še "Bizija", s katerim sta lansko jesen imela "odpravo" Kal. Po 15 min hoje pridemo do točke, katero sem tako poželjivo ...

Karbonske: september 2013

Torek, 03. september 2013. Utrujajoč a popoln dan Kamniško-savinjskih Alp. Tam čez in tja gor. Dobrih štirinajst dni nazaj so me Rinke popolnoma navdušile, zato sem si hribov v naslednjih tednih še kako želel. Žal pa sta ga malce zagodla prosti čas in vreme. Idealna priložnost se mi je porajala zadnjega v mesecu, ko sem se, po lobiranju nekaterih prijateljev za družbo v gorah, na pot ponovno odpravil sam. Pot se prične z meliščem, ki nas približa sami skali, nato pa se strmo vzpne. Zelo hitro sem bil na ...

Karbonske: avgust 2012

Četrtek, 23. avgust 2012. Za lažjo predstavo ste se preselili na en odličen blog. Pa ni samo to, število rekreativcev se veča pri teku, planinarjenju, plezanju. povsod je polno in iskanje miru, ki si ga včasih našel ravno v športu je skoraj da misija nemogoče. Na srečo so še kraji v gorah, ki niso tako zelo "in". Pošlji objavo po e-pošti. Skupna raba v storitvi Twitter. Skupna raba v storitvi Facebook. Daj v skupno rabo na spletnem mestu Pinterest. Le poiskati je potrebno. V kolikor odštejem študentsko p...

Karbonske: Gor na "Storžek", dol iz Belskega turna

Sreda, 17. julij 2013. Gor na "Storžek", dol iz Belskega turna. Kar nekaj časa je že preteklo odkar sem bil nazadnje v gorah, zato sem izkoristil dobro vremensko napoved za torek in jo sprva mahnil na Storžek, spustil pa sem se iz Belškega turna. Za vzpon je priporočljiv komplet za samovarovanje, katerega sem zase skompletiral s pomočjo dveh prijateljev, svojega pa sem posodil kolegu, ki se mi je pridružil pri planinarjenju. Belski turn (2110 n.m.). Pagn" (2108 n.m.). Ker je bila ura okoli poldneva sva k...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 14 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

OTHER SITES

karbonserit.com karbonserit.com

KARBON ŞERİT

Karbon Şerit Güçlendirme Keşif ve Uygulamalar İçin Bizi Arayabilirsiniz. 0 850 333 4 777. Kuruluşumuzdan itibaren prensiplere bağlı kaldık ve misyonumuzu yerine getirmek için bunlara gelecekte de bağlı kalacağız. Genel ve mesleki etiklerden ödün vermemek,. Müşterilerimize ve ortaklarımıza karşı, yalnızca sözleşmeden doğan yükümlülüklerimizi yerine getirmenin ötesinde, her zaman yapıcı bir tutum sergilemek,. Yeniliklere karşı açık olmak, son teknolojileri kullanmak ve her zaman daha iyiyi aramak,. Fibergl...

karbonshark.tv karbonshark.tv

KARBONSHARK - Development, Production, Post Production

karbonsicil.cevreorman.gov.tr karbonsicil.cevreorman.gov.tr

T.C. Orman ve Su İşleri Bakanlığı : Yazılım Portalı

Mobil Randevu Takip Sistemi. Yurtdışı Geçici Görevl. Sistemi. Yatırım Programı Bilgi Sistemi. Potansiyel Saha İzin Yönetim Sis. Eğlence Yerleri Bilgi Sistemi. Katı Yakıt Bilgi Sistemi. Kimyasallar Envanter Bilgi Sistemi. Mavikart Gemiatık Takip Sistemi. PCB Envanter Kayıt Sistemi. Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı.

karbonsiyahci.com karbonsiyahci.com

Karbon Siyahı - Tam Plastik

Web Sitemize Hoş Geldiniz. Avrupa ülkelerinden ithal ettiğimiz Karbon Siyahı ürünümüz plastik ve kauçuk sektörlerinde sorunsuz tüketilmektedir. Firmamız sadece KARBON SİYAHI satan bir kuruluştur. İster kağıt torbada ister big bag satışı bizde,. İster kamyon, ister perakende satış bizde,. 20 micron incelikte süper karışım imkanı bizde,. En uygun fiyatlar bizde,. Satış sonrası hizmet bizde,. Plastik Sektörü için. Toz boya ve yağ karışımı siyah Masterbatch üretimimiz başlamıştır.

karbonsiyahi.com karbonsiyahi.com

Karbon Siyahı | Orginal Ithal Karbon Siyahı

Orginal Ithal Karbon Siyahı. Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging! Haziran 27, 2015. Proudly powered by WordPress.

Karbonske

karbonspa.com karbonspa.com

Karbon spa cover

Cette page utilise des cadres, mais votre navigateur ne les prend pas en charge.

karbonspacouvert.com karbonspacouvert.com

karbonspacover.com karbonspacover.com

karbonspacover.com -&nbspkarbonspacover Resources and Information.

karbonspeed.com karbonspeed.com

Karbon Speed | Aero Carbon Wheels

High Performance Carbon Wheels. The highest quality, at affordable prices. Rim's U-shape profile is designed specifically for the time-trial and triathlon disciplines and this style of riding with an emphasis on moderate cycling speed aerodynamics. Optimized aerodynamics, structural integrity, ride feel and build quality are the cornerstones to all KarbonSpeed wheels. Review our rim shapes and exact specs. XA wheelset. The KarbonSpeed KSr Series. Other wheel companies have to keep their prices high to su...

karbonsracingandmotorsports.com karbonsracingandmotorsports.com

Motorcycle Manitowoc, WI - Karbon's Racing & Motor Sports LLC

Manitowoc, WI Motorcycle. Karbon's Racing and Motor Sports LLC. Karbon's Racing and Motor Sports LLC of Manitowoc, WI offers repairs for all makes and models of motorcycles, ATVs, and snowmobiles. Our professional staff provides prompt and reliable services that will surely put you back on the road in no time! Visit our in-house machine shop today. Welding and cylinder boring. We are located behind Cenex Station in Branch, WI. Contact Karbon's Racing and Motor Sports LLC today at 920-682-3030.